Viikkaritreenit: #treenit17vko28

10. – 16.7.2017

ma

Täällä sitä ollaan aamulenkillä jättärin takapihalla.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ti

Aamu- ja iltalenkkikäytöntö otettu käyttöön. Toimii. Homma menee siten, että aamupäivän aikana jättärille. Raput ylös, välipunnerrukset joka tasolla maks. 10. Sitten hölkötellen mäen toista puolta alas ulkoliikuntapisteelle.

Tukkipunnerrukset jalkakyykkyinä 10-15 x 3 ja ylösnostot 10-15 x 3. Ekalla viikolla monkeybar-telineillä roikuntaa. Seuraavalla viikolla tarkoitus olisi ottaa harjoitteet tämän mb:n osalta. Testasin viime viikolla ”roikkumalla läpi” ja yläkautta. Molemmat vaihtoehdot kaipaavat treeniä. Pitäsi päästä treenaamaan Lappsetin telineillä.

 

 

 

ke

Aamulenkki ok, tosin meni päivälenkin puolelle. Iltalenkki ok. Tiistain ohjelman mukaisesti.

to

Aamujumppaa tiedossa. Lähes 90 osallistujaa. Musiikkitalon takapihalla. Tehtiin nopeusharjoitteita. Äkkilähtö makuulta oli hauskin versio. Eikä se selin lähtökään niin paha ollut. Hauskaa oli.

pe

Aamulenkki ok. Jättärin huipulta juoksin tieosuuden alas ulkoliikuntapisteelle. Eilinen harkka vähän tuntuu, tosin uskomattoman nopeasti palautuminen siitä rääkistä. (Lue: harjoitteesta).

Iltalenkin tein klo 19 aikoihin. Raput ylös reippaasti, välitasanteilla etunojapunnerrukset. Ylhäällä pieni tauko ja perään punnerrukset. Mäki toiselta puolelta alas ja sitten parrujen kimppuun. Toistot kuten ti treeneissä. Tukeista valitsin tälle viikolle toiseksi raskaimman. Meniskö ensiviikolla painavin tukki? Aina vetojen välissä roikuntaa maks minsa tai etunojapunnerruksia 10. Vähän fiiliksen mukaan.

la

Kestävyyspäivä höystettynä Stadikan punttiksella. Stadikalle n. klo 16.

su

Aamulenkillä jättärillä. Painovoimaharjoittelua ja muutoin samat setit, kuin viikollakin. Raput ylös, välitasanteilla punnerrukset. Mäki alas ja pölkkypisteellä ylösnostot ja jalkakyykyt 10 x 3. Niin rapuissa etunojapunnerruksia 10 x 3. of course… 🙂 . Jyrkkä mäki reippaasti ylös ja raput alas siten, että kädet mukaan steppailuun.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iltalenkillä en ottanut painoreppua mukaan. Nyt raput ylös, mäki alas ja sitten perussettiä. Ohessa videot tuosta ip-treenistä.

Lupaan hymyillä tulevissa videoissa. Nyt vaan tuntu että paikat oli tämän viikon jälkeen sen verran jumissa, että ei oikein irronnut.
Aamulenkillä oli kuitenkin hauskaa ja sehän näkyy.