Treeniviikko 12/2018

Voima 1 Monday, Mar. 19 (17:00)

Chin up 5 x 2 (kierroksia, toistoja). Ekat kaksi kierrosta kehonpainolla, sitten kolmas 15 kg ja loput 10kg lisäpainolla.

Sitten tehtiin deadliftiä 3 x 6 (ekakierros 100kg, toka 105kg samoin kolmas).

Hurrrjaaaa treeniä. Kiitos Janinalle huippucouchingista.

Hurrikaani 1 Tuesday, Mar. 20 (17:00)

Hurtsassa tänään kiertoharjoitteina.  3 x (juoksu,  8x”kasipallo”, 8 x sitout. 3 x (juoksu, 8 x punnerukset, 8 x pallo) ja vikana settinä 3 x (juoksu, 8 x grrr, 10 x push slam). Yeah.

J-Fitille yläfemmat koutsaamisesta.

Hurrikaani 2 Thursday, Mar. 22 (17:00)
Synttärihurtsassa tänään 10 min AMRAP -harjoite kolmella eri setillä. Köysi, kelkka, pallo, kehonpaino. Kaikkia nämä välineet käytössä tässä harjoitteessa. Loppusetissä etunojapunerrukset 4 kpl, tein inclien -versiona. Koutsina upea Linda.

Myrtsii Saturday Mar. 24 (16:00)
Lauantaina Myrtsissä maveilemassa. Ekana 100kg x 3 sitten 130kgx3 ja lopuksi 155kgx1. Koitin saada ylös 165 kg mutta tanko nousi ”vain” 10cm maasta. Tuolla painolla käytin remmejä. Puristusvoima katoaa jostain syystä 155 – 160 kg välillä ja huom remmit ei ainakaan sitä puolta kehitä yhtään.