Treeniviikko 1 / 2020 post thumbnail image

Treeniviikko 1 / 2020

Voima 2Sunday, Dec. 29 (17:00)
Voima 1Monday, Dec. 30 (11:00)
Voima 2 Thursday, Jan. 02 (19:00)

Voima 2 harjoitteessa tein 1RM vedon etukyykyssä. Nyt enkkana 110kg ja jäi taas sellainen tunne, että enemmänkin olisi mennyt. Tämän jälkeen tein 12 min maastavetotestin 120 kg toistoja 24-28. Lopuksi Hipthrustit samalla painolla.

Voima ykkösessä ja varsinainen tämän viikon eka treeni oliki sitten ykkösmaksimin metästästys leuanvedossa (weighted chin-up). Yritys oli saada 37,5 kg, mutta jäi muutamasta millistä vajaaksi. Ensikertaan sitten.

Voima2 torstaina olikin sitten vuorossa kuukauden pääliike eli penkkaus. Nyt tehtiin 12 minuuttia 70% maksimista. Tein siis 70kg:lla. Toisena pääliikkeenä olikin mahtava mave eli nyt 5×5 settinä tein 130kg (3250kg). Loppuliikkeinä tehtin Lungne returnit ja sen tein 20kg kg kahvakuulilla.

Lauantaina omana harjoitteena Myrtsin legendaarinen setti eli penkkiä ja mavea. Penkissä tein 6×4 (60kg) ja välissä aina kehonpainolla leuanvedot. Liikettä (penkkiä) siten että tein joka toisen jalat maassa ja toisen ns. sotilaspenkkauksena. Maastavedossa tein ekan setin 5×5 (100kg) ja sitten 5×5 (130kg) ja loppuun 3×3 (150kg) ja ykkösenä 160kg. Nostetun raudan määrä tämän lauantaiharjoitteen osalta penkissä ja leuoissa 1440kg ja jos kehonpaino otetaan mukaan niin leuoissa 1280kg eli yhteensä 2720kg. Maastavedossa yhteismääräksi tuli 7260kg.

Alla vielä missioni tulevalle vuodelle. Oletko sinä mahdollistaja ja kannustat kaveria vaikka itsellä ei aina mene homma putkeen. Minä lupaan kannustaa ja mahdollistaa onnistumisia mahdollisimman paljon lähipiirissäni.

https://www.instagram.com/p/B62izfvhMBk/

I just noticed that it would be very useful also write my exercise diary in English. So I do that, or I will try to do so. My first training week was so grazy. I did something I have never done. ie my dead lift excercise is now so called next level. I feel so good after my dl training. So I will continue to do that exercise cause my dead lift goal is to broke 200kg during this year. I think that it is possible cause my weekly training. I also start to check what I am eating, how I sleep etc. So this is quite intresting journey to find somethin I always have enthusiasm but never have time to do. There is no excues about time or similar. Its only question how you order your calendar and do something you feel to be good for you. At the same time you increase you strenght not only you body strength but at the same time you mind.

Have fun with my diary. Hope it help you find your inner warrior.

Please if you have some question about my exercise or any other issues do not hesitate to send email: rock (at) sporttimania . ekqvist . fi

Related Post

#treenit17vko45#treenit17vko45

Monday, Nov. 06 (17:00) Hurrikaani 1 Perushurrikaania. Saatiin itse päättää liikkeet lämppärissä. Tuesday, Nov. 07 (19:00) Voima 1 Alkulämppärit jees. Päästiin tekemään pennkipunnerrusta, painopallonostoja, käsipainoja ja leuanvetoa. Leuanvedossa oli pakko