Treeniviikko 29/2018

Hurrikaani 1 Monday, Jul. 16 (18:00)

Voima 1 Wednesday, Jul. 18 (17:00)

Backsquat, overhead press. Niitä tällä kertaa voimassa.

Torstaina käväisin Porissa ja illalla sitten päivänpäätteeksi pikapyrähdys jättärillä. Viikkaritreenityylisesti portaat ylös hölkäten steppivälinä joka askelma. Sitten alas siten, että levähdystasanteilla etunojapunnerrukset decline (10 x 3).

Perjantaina 20.7. oli välipäivä, mutta kävin tietenkin ottamassa hiet jättärillä. Sprintti. Porrasburpeet. Etunojat ekalla levähdystasolla. Lopuksi muutama ”taputuspunnerrus”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voima 2 Sunday, Jul. 22 (16:00)

Maastavetosettien toistomäärien väheneminen tietää 1RM vetoa kuun lopussa. Im ready to rock.

Tänään settinä 4 4 4 2 2 (90, 110, 130, 140, 150). Fiilikset korkeella viikon päästä suoritettavaan ykkösmaksimiin. Tavoite on 170kg. Aattelin paljastaa sen nyt, jotta henkinen puolikin alkaa tottumaan ajatukseen. Ekan vedon aion viikon päästä tehdä 130kg painoilla ja sitten perään heti tuon 160 tai 165 tai 170 kg.  Täytyypä miettiä vielä tuota strategiaa. Ristiote on meikäläisen ote >150kg.

Kuva otettu Stadikalta viikko sitten. Tuossa viikon takaisessa harjoitteessa tein 4 x 150kg (josta ei kuvamateriaali taaskaan). Kuvassa painoa 100kg ja settinä 8 x 100kg.